قوانین و مقررات بازاریابی

قوانین و مقررات بازاریابی

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب شرکت لوپز  برای بازاریابی از طریق محصولات سایت ، توجه شما را به مجموعه قوانین و مقررات بازاریابی جلب می نماییم؛

ما معتقدیم که در دنیای امروز، باید جایگزینی برای ساختار فروش حضوری وجود داشته باشد و این دقیقا دلیل وجود پنل بازاریابی در سایت ماست  تا رویکردی مدرن و به‌روز برای کشورمان ایجاد کنیم. ما به‌دنبال آفرینش گونه‌ی جدیدی از راهکارهای فروش هستیم که هم‌راستا با نیازهای شما در دنیای مدرن امروز باشد.

محصول ما، به همان خوبی خواهد بود که  همکاران ما در شرکت برای فروش و مهندسی بازار، پشتیبانی مشتریان، بهبود تکنولوژی و توسعه‌ی کسب‌وکار تلاش می‌کنند. از اینکه توانسته‌ایم همکارانی را با پیشینه‌های گوناگون کاری و توانایی‌های خارق‌العاده، بدون توجه به جنسیت و سنشان دور هم جمع کنیم به خود می‌بالیم. ما این‌جا در «شرکت لوپز» کنارهم هستیم تا تنها روی یک چیز تمرکز داشته باشیم؛ تجربه‌ی یک فروش غیر حضوری و دوست‌داشتنی!

اینجا فروشی را تجربه می‌کنید که با هیجان، خلاقیت و به‌سرعت اتفاق می‌افتد. پس اگر دوست دارید در این تجربه با ما همراه باشید، این چند گام ساده و دوست‌داشتنی را به خاطر بسپارید.

  • معتقد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
  • التزام به قانون اساسی و سایر قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن سابقه همکاری و عضویت در کلیه گروه های غیر قانونی
  • نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اشتهار به موارد غیر اخلاقی
  • نداشتن منع استخدامی از نظر خدمت وظیفه عموم
  • برخورداری از سلامت جسمانی برای انجام وظایف محوله

به ازای خرید تایید شده هر کاربر،نرخ سود و پورسانت تمامی محصولات لوپز 5 درصد می باشد و 5 درصد تخفیف برای شخصی است که از کد معرف شما استفاده کرده است.

حداقل موجودی شما از پورسانت و سود بازاریابی برای تسویه حساب باید 100 هزار تومان باشد و بعد از رسیدن پورسانت شما به این موجودی می‌توانید درخواست تسویه حساب کنید.

تسویه حساب به دو شکل مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌پذیرد؛ در روش مستقیم بعد از درخواست تسویه حساب و تایید آن توسط کارشناسان لوپز درخواست شماره کارت یا شماره شبا از کاربر میشود که در این روش مبلغ به صورت مستقیم به حساب بازاریاب واریز می‌شود.

در روش غیر مستقیم کاربر میتواند درخواست تبدیل موجودی پورسانت به کیف پول حساب خود را داشته باشد که  در این صورت می‌تواند اقدام به خرید محصولات سایت با کیف پول و موجودی حساب کاربری خود نماید.

توجه: به تعداد کلیک هایی که کاربران با لینک بازاریاب به صفحه محصول وارد شده باشند هیچگونه مبلغ و پورسانتی تعلق نخواهد گرفت و فقط در صورت خرید محصول توسط کاربران و استفاده از کد معرف، پورسانت بازاریاب تایید خواهد شد.

قوانین و مقررات بازاریابی